Czas dostawy

Artykuły zamówione do godz. 15:00 w powszedni dzień tygodnia zostaną dostarczone w ciągu 2-3 dni roboczych. Artykuły zamówione po godz. 15:00 w powszedni dzień tygodnia oraz w weekendy i święta zostaną dostarczone w ciągu 3 dni roboczych. Informacje o procesie realizacji zamówienia przekazywane są pocztą elektroniczną. Zarejestrowani użytkownicy mogą śledzić status zamówienia na swoim koncie w zakładce „Moje zamówienia”.


Koszt dostawy

W przypadku zamówień o wartości 300zł. i powyżej dostawa jest bezpłatna. Dla zamówień o wartości poniżej 300zł. koszt dostawy wynosi 20zł.


Koszt przesyłki


Jak mogę się dowiedzieć, gdzie jest moja przesyłka?


Po złożeniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie, że zamówienie zostało przyjęte i jest realizowane. Jak tylko spakujemy Twoje zamówienie, otrzymasz powiadomienie i numer śledzenia.


Możesz znaleźć numer śledzenia:


W e-mailu, który zostanie wysłany do Ciebie po spakowaniu i wysłaniu zamówienia.


Na swoim koncie osobistym w sekcji Historia zamówień.


ZWROT I WYMIANA TOWARU

LTD "BABY SHOP" prawie zawsze przyjmuje do zwrotu lub wymiany dowolny produkt zakupiony od "BABY SHOP" bez podania przyczyny i zwraca klientowi kwotę zakupu w całości.

Klient negocjuje z LTD "BABY SHOP" sposób zwrotu lub wymiany towaru mailowo lub telefonicznie indywidualnie, w każdym konkretnym przypadku.

W przypadku chęci zwrotu lub wymiany towaru z powodu pomyłki lub winy LTD "BABY SHOP", kwota zakupu zostanie zwrócona w całości w ciągu 7 dni od momentu zwrotu towaru do magazynu LTD "BABY SHOP".

Jeżeli zwrot lub wymiana towaru następuje z winy lub pomyłki klienta (lub klient nie chce wyjaśnić przyczyny), wówczas koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient lub klient dokonuje zwrotu towaru we własnym zakresie .

Średni czas rozstrzygnięcia sporu to 1 dzień roboczy. Średni czas wymiany towaru to 1-2 dni robocze.

LTD "BABY SHOP" zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia towaru do zwrotu lub wymiany, jeśli opakowanie towaru zostało otwarte lub uszkodzone przez samego kupującego, a zwrot nastąpił z winy kupującego lub bez wyjaśnienia.

LTD "BABY SHOP" jest gotowa rozważyć każdą propozycję klienta w celu rozwiązania kontrowersyjnych kwestii.

Zgłoszenie zwrotu lub wymiany towaru przyjmowane jest pocztą elektroniczną w dowolnej formie w języku angielskim, polskim lub łotewskim. Ponadto wszelkie informacje lub umowy można uzyskać telefonicznie w języku angielskim lub łotewskim.

Prośbę o zwrot lub wymianę towaru możesz złożyć w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.